Account- en bedrijfsgegevens instellen | Gekko veelgestelde vragen

Account- en bedrijfsgegevens instellen

Al je gegevens kun je beheren in jouw online account. In dit artikel leggen we uit hoe je jouw:

  • Accountgegevens kunt instellen
  • Bedrijfsgegevens kunt instellen

Log in op jouw online account op www.getgekko.com. Om naar je instellingen te gaan, klik linksboven op je bedrijfsnaam en vervolgens op het tandwieltje.

1. Accountgegevens aanpassen

Ga naar het tabblad 'persoonlijk profiel'. Hier kun je de volgende gegevens aanpassen:

  • Emailadres: Dit is het emailadres waarmee je inlogt en het e-mail-adres waarvanuit je bonnen kunt uploaden naar je online account
  • Wachtwoord: het wachtwoord waarmee je inlogt op Gekko
  • Voorkeurstaal: dit is de taal die wordt gehanteerd in jouw apps en in de communicatie die naar jou wordt verstuurd
  • Primair bedrijfsprofiel: als je meerdere bedrijfsprofielen hebt, kun je hier instellen wat jouw primaire bedrijfsprofiel is

 

2. Bedrijfsgegevens aanpassen

Ga naar het tabblad 'bedrijfsgegevens'. Hier kun je de volgende gegevens aanpassen:

  • Bedrijfgegevens: naam van jouw bedrijf, rechtsvorm, de sector waar je in werkt en een omschrijving van jouw bedrijf
  • Logo van jouw bedrijf: dit is het logo dat op je facturen komt te staan
  • Factuurinformatie: vul alle informatie in die nodig is om te kunnen factureren zoals
    • Adresgegevens
    • E-mailadres
    • Telefoonnummer
    • Kvk-nummer
    • Btw-nummer
    • Bankgegevens